Radioničarski pristup razvija kreativnost, povećava produktivnost, inovativnost i motivisanost učesnika, omogućava lični i profesionalni razvoj pojedinca. S obzirom na mogućnost primene različitih metoda, tehnika i oblika radioničarskog rada podstiče interakciju i participaciju učesnika i doprinosi razvijanju socijalnih i emocionalnih kompetencija pojedinaca.
Opšti cilj treninga
Sticanje znanja i veština potrebnih za uspešno planiranje i realizovanje radionica.
Tematske celine:
- Principi radioničarskog rada
- Struktura i vrste radionica
- Pravila radioničarskog rada
- Metode, tehnike i oblici radioničarskog rada
- Oblici učenja u radioničarskom radu
- Kružni tok radionice
- Prednosti i mane radioničarskog rada
- Uloge i kompetencije voditelja radionice (aktivno slušanje, verbalna i neverbalna komunikacija, pedagoški pristup…)
- Konfliktne situacije u radu
- Evaluacija procesa i sadržaja radionice
- Simulacija treninga
Dinamika rada:
Trening obuhvata pet četvoročasovnih susreta, ukupno 20h rada.
Treneri:
Danijela Milošević (doktorand pedagogije, trener asertivnosti) i Slobodan Furunović (dipl. pedagog). Treneri su omladinski radnici, iskusni radioničari i kreatori mnogih obrazovnih programa.
Kome je trening namenjen?
Obuka je namenjena svima koji žele da razviju ili usavrše veštine radioničarskog rada, a to mogu biti: učitelji, nastavnici, pedagozi, psiholozi, vaspitači, studenti, menadžeri, konsultanti, aktivisti NVO i dr.
Za dodatne informacije možete nam se obratiti putem mejla edusektor.optimumnis@gmail.com